Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Annie - 16 oktober 2008 22:01

Usch vad jag känner mej dålig på att skriva här !


Menmen, en lite sammanfattning om vad som hänt för er som orkar läsa:

I helgen hände sjukt mycket ! Jag hann med att åka till göteborg, vara barnvakt med olivia åt lillkusinen Hedvig. Jag hann åka tillbaka till Skara och tillbringa en dag med olivia och Robin, trevligttrevlig ! Den kvällen åkte vi och kollade på Buller och några andra lokala band som spelade, sen blev jag övertalad att åka till Skövde på hajk. Så klockan halv 1 på natten tar jag en buss till skövde, blir upplockad av engdahl och åker och sover i hans bil för att sen åka tillbaka klockan 8 på morgonen. Då åker jag och är med olivia och robin en stund till, och åker sedan på dop.

Ojojoj, alldeles för få dagar i helgen tycker jag !


Så, det var vad som varit, nu kommer vad som ska komma:

På lördag får jag veta vilket pris jag fått i fotomaraton. Spelar inte så stor roll, det får bli vad det blir. Sen skulle Gustav kommit också, men nu verkar det som om det blir lite svårt, så vi får se hur det blir med det.. Tråkigt, hade sett fram emot det, men jag borde lärt mig att inte göra det, för ingenting blir ändå någonsin som man tänkt sig. Jaja, vi får väl ses på dh lite grann iallafall.. !


Sen vet jag inte riktigt mer, var väl allt för denna gång

haré fint :)


Presentation

Omröstning

Vilket band/artist är bäst?
 Håkan Hellström
 Kent
 AFI
 Asta Kask
 Buller
 Linkin Park
 Metallica
 Thomas Di Leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards