Direktlänk till inlägg 5 januari 2009

Uttråkad ?

Av Annie - 5 januari 2009 15:49

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva här just nu, men jag antar att det löser sej allt eftersom!


Jag kan ju säga några ord om Stockholm. Det var mysigt, men segt. Skoj att träffa morbror och kusiner och så, och kul att se Stockholm igen, det var länge sen, men det var också otroligt segt. Speciellt nyårsafton då jag missade party med kompisar, och istället satt i en lägenhet i gubbängen och åt fin middag men familjen + morbrors familj + deras kompisar. Jag vet ju vad jag skulle valt såhär i efterhand. Menmen, satsar på nästa år och hoppas att 2009 blir bättre än 2007/8.


Nu har jag tråkigt! 

Robin åkte nyss hem efter att ha stäkan ner i mitt rum och jag har spelat guitar hero så att min fingrar gör ont. Jag är hungrig, men vi har typ ingen mat, och intresserar detta dej som läser ? Nej, jag skulle inte tro det, så det är lika bra att jag slutar skriva nu.


Pusshej

 
 
Ingen bild

fille

6 januari 2009 01:48

meh! du sluta när de va som mest spännande juh! >.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 16 januari 2009 08:55

Halloj alla trogna bloggtittare!    Bara för att jag gillar er så mycket, så ska jag låta er titta på en sjukt mycket snyggare blogg. Nämligen min nya.   http://jinxiz.blogg.se   Den tycker jag att ni ska kolla, för den kommer bli mycket intressantar...

Av Annie - 15 januari 2009 13:28

Nu sitter jag här i skolan. Har egentligen fotolektion där vi kollar på film, men eftersom jag såg filmen på andra klassens fotolektion igår, så behöver jag inte kolla.   Istället sitter jag här och gör en svenskauppgift. En annons om Biblen, och jag...

Av Annie - 14 januari 2009 08:59

Tränar för tillfället på att måla klänningar, det är svårt och blir inte precis som jag vill ha det, men jag har ju trots allt bara gjort en innan, så jag får väl vara nöjd :)  ...

Av Annie - 7 januari 2009 21:30

  Detta var tänkt att bli en skiss till en tatuering till ett skolarbete först, men utvecklades till en vanlig bild :) ...

Presentation

Omröstning

Vilket band/artist är bäst?
 Håkan Hellström
 Kent
 AFI
 Asta Kask
 Buller
 Linkin Park
 Metallica
 Thomas Di Leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards