Direktlänk till inlägg 14 november 2008

förväntningar och bränder..

Av Annie - 14 november 2008 22:50

Hejdär, 

Nu är det inte långt kvar till filmfesivalen, bara några dagar, och jag kommer minst sagt få fullt upp den veckan ! Det blir jobb i stort sett varje dag, och komma hem runt 10-11 varje kväll, sen läxor, dator, äta, fixa och sova på de, jaja jag har klarat det förr, och det är kul, så varför skulle det inte gå?


Efter festivalen, då är det först:

bampadampampaaaam...

MAGNUS BETNER !

och jag är så glad och jag längtar, Sveriges bästa komiker och jag ska få se honom! 


Efter Betner kommer något förmodligen lika bra, eller bättre, det får vi se. Då är det i alla fall dag för DH! Jag längtar sjukt mycket, vet inte vad det är med mej. Ska inte ha med någon dator, ska inte ens vara där hela tiden, men jag känner på mig att det kommer bli bäst.


Nu över till något helt annat.

Skolan brann idag igen för er som  är intresserade. Det var väl 4-5 gången på nån månad, men denna gången var värst. Hela skolan fick sluta tidigare, och det var 4 brandbilar och en ambulans där. Ambulansen fick ta hand om min antonia, och ifall du läser detta ska du veta hur rädd jag blev när vera sa att du var där i. Fy fan för din astma, stackars stackars söta du. 

Ännu mera fy fan för den som tänder på. Jag förstår inte hur den tänker. Ifall den inte gillar skolan är det bara att gå därifrån. Vill den hämnas kan den väl göra det mot de som förtjänar det. Är den bara sjuk, då kan den väl söka vård eller göra vad fan som helst, låt bara bli oss, för nu är det inte roligt längre. 


Sådär, nu är jag nog snart klar för idag, ligger här och väntar på att vera ska komma hit och sova över, eftersom hon inte kunde komma hem så passade det väldigt bra att jag bor på landet. Så, god natt med er allihop. Ha en bra helg, och elda inte upp något hus :)


Puss&Kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 16 januari 2009 08:55

Halloj alla trogna bloggtittare!    Bara för att jag gillar er så mycket, så ska jag låta er titta på en sjukt mycket snyggare blogg. Nämligen min nya.   http://jinxiz.blogg.se   Den tycker jag att ni ska kolla, för den kommer bli mycket intressantar...

Av Annie - 15 januari 2009 13:28

Nu sitter jag här i skolan. Har egentligen fotolektion där vi kollar på film, men eftersom jag såg filmen på andra klassens fotolektion igår, så behöver jag inte kolla.   Istället sitter jag här och gör en svenskauppgift. En annons om Biblen, och jag...

Av Annie - 14 januari 2009 08:59

Tränar för tillfället på att måla klänningar, det är svårt och blir inte precis som jag vill ha det, men jag har ju trots allt bara gjort en innan, så jag får väl vara nöjd :)  ...

Av Annie - 7 januari 2009 21:30

  Detta var tänkt att bli en skiss till en tatuering till ett skolarbete först, men utvecklades till en vanlig bild :) ...

Presentation

Omröstning

Vilket band/artist är bäst?
 Håkan Hellström
 Kent
 AFI
 Asta Kask
 Buller
 Linkin Park
 Metallica
 Thomas Di Leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards