Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Annie - 2 oktober 2008 16:20

Nu sitter jag i skolan, pillar med lite bilder från dagens fotoutflykt som för övrigt var otroligt kul, borde göra sånt oftare :)


Så nu sitter jag alltså här, det var tänkt att jag skulle till lidköping och Tobbe idag, men så blev det icke, får ta det någon annan gång istället ! :)


Av någon anledning lyssnar jag på Raymond & Maria nu, de som hade en sån hit med Ingen Vill Veta Var Du Köpt Din Tröja. Jag lyssnade massa på den när den kom för typ 5 år sen eller något, men nu lyssnade jag lite på dem bara för minnes skull typ, och kom på att en del låtar är riktigt mysiga ! Just Tröjan är väl aaaaaningen uttjatad, men andra är faktiskt bra ! *trotsigmin*


"Se på mig, jag kan säga att jag älskar dig,

vi kan va allt för varann och du kan låtsas va min man.

Du ska stanna kvar här, bara treas stopp är ju så barbart

och ett stadshotell med dans där ingen har en chans"


Nu ska jag kila iväg till Robin, hämta moppen och hälsa på min sötpolle :)


pusshej !


Presentation

Omröstning

Vilket band/artist är bäst?
 Håkan Hellström
 Kent
 AFI
 Asta Kask
 Buller
 Linkin Park
 Metallica
 Thomas Di Leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards