Alla inlägg under mars 2008

Av Annie - 31 mars 2008 21:09

Första bloggen och första blogginlägget ever. Enjoy !

Fast nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva här, tänkt ett tag på att skaffa en blogg för att häva ur mig sån skit som ingen vill lyssna på egentligen och som inte passar på bilddagboken.

Har dock aldrig orkat ta tag i det, men nu, när jag hade som tråkigast, fick det ske.


Ingen lär läsa detta, men det kan ändå vara skönt att ha någonstans att skriva av sig på, när man känner för det. Så vänta er allt möjligt tjöt på denna sida.


Om det skulle vara någon som undrar vem jag är, så är jag en tjej (!) från Skara, som just nu är lycklig över att ha fått sina dreads ! Även om mamma kanske kunde satt i dem lite bättre...


Jag är typ kär i Kent, och i Robin då, men på ett annat sätt x)

Det är något speciellt med Kent, något som inte går att förklara, dom bara är det. Känslan man får när man står vid scen på en konsert, eller när man hör en låt på radion, eller bara i datorn, varje gång man hör dem smälter man.


Detta får vara allt för denna gång, ska försöka uppdatera så ofta jag kan, så om du hittat hit nu, kan du kanske göra det igen?


peace out!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket band/artist är bäst?
 Håkan Hellström
 Kent
 AFI
 Asta Kask
 Buller
 Linkin Park
 Metallica
 Thomas Di Leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards