Alla inlägg under juli 2008

Av Annie - 24 juli 2008 11:57

Tjosan !


Nu ska jag åka och bada med Folket med stort F! Ska bli roligt. Det har knappt hänt något som är värt och skriva här, förutom att jag var och tittade på Björn Gustafsson igår. Han pratade ioförsig bara i några minuter, fast det var ganska roliga minuter. Sen var det en snubbe till som ståuppade, fast jag glömmer alltid vad han heter, ganska känd var han iallafall, och rätt kul ! Skojjade lite för dåligt om homosexuella, men annars var han skön.

Lite ball att ha sett dem ändå, kan man ju skryta med lite.


Och IG, det kommer ju bara va Lol. - Björn Gustafsson

Av Annie - 17 juli 2008 17:28

Usch, jag vet inte vad jag ska säga, ändå finns det så sjukt mycket att berätta.

Grekland var underbart. Sol, bad, varmt och sköna människor, men inget (inget ! ) slår någonsin Viken.

Käraste Viken och underbara scouter, fy fan vad jag saknar er och allt vad Viken heter. Äntligen fick jag känna mig "stor", vara med och leka med de stora barnen. Jag har väl gjort det till viss del förut, men på ett helt annat sätt nu, ÄLSKAR DET !  


Nästa lördag är det KENT som gäller ! Med Olivia, kommer bli hur bra som helst!


Årets tråkigaste sak som hänt är att allt i min dator är borta. Puts väck. Råkade radera en sak för mycket så all musik, alla bilder, alla program och filer, allt. Mitt liv fanns på den datorn och nu hoppas jag bara att det på något sätt går att få tillbaka annars kommer jag dö.


Sådär, då har jag fått prata av mig lite, ska försöka göra det lite oftare så att allt inte kommer på en gång .  

Presentation

Omröstning

Vilket band/artist är bäst?
 Håkan Hellström
 Kent
 AFI
 Asta Kask
 Buller
 Linkin Park
 Metallica
 Thomas Di Leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards