Alla inlägg den 22 november 2008

Av Annie - 22 november 2008 00:17

Jobbjobbjobb och ännu mera jobb.

Skaras filmfestival är riktigt rolig, den är mysig, roliga människor, skön stämning, bra filmer, allt. Det enda som är jobbigt är att jag jobbar istortsett hela tiden. Visst, jag får skylla mig själv, men det är ju roligt som sagt. Så roligt att jag inte vill förstå att det kanske är mer än vad jag klarar av. 

Att gå upp halv 7, åka till skolan och vara där hela dagen, göra något som tillexempel ledare för teatergruppen med 5-7åringar, gå till bion runt 5, jobba till runt 12, komma hem försöka hinna vara social, hinna göra läxor, hinna sova. Jag är inte van vid det. En ganska viktig sak jag glömmer också är mat. Det är riktigt skumt, jag har tryckt i mig några mackor, kanske 5-6 stycken, sammanlagt på över 2 dygn. Jag minns inte vilken mat jag åt som var ordentlig sist.  Jaja, det löser sig väl :)


Idag hade jag Emil som roade mig på bion ett tag, det var skoj, vi spelade lite kort och mest stod och gjorde inget alls. Konstigt att det kan vara så mysigt :)


Hittills på festivalen (4 dagar) har jag sett:

-Maria Larssons eviga ögonblick

-En förlorad värld

-Låt den rätte komma in

-High School Musical 3

-Mamma Mia


Börjar bli lite småtrött på bio nu :)


Men, imårrn är blir det fullt upp igen! Först öppethus på skolan, sen en bio till (En enastående studie i mänsklig förnedring. Filmad med mobilkamera, verkar ball!), sen paartey i mariestad med Simon och scoutfolk, ska bli skoj, hoppas bara jag kommer hem innan  10 dagen efter då det blir ännu mera jobb... 


Presentation

Omröstning

Vilket band/artist är bäst?
 Håkan Hellström
 Kent
 AFI
 Asta Kask
 Buller
 Linkin Park
 Metallica
 Thomas Di Leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards