Alla inlägg den 2 november 2008

Av Annie - 2 november 2008 13:10

Imorgon är lovet slut.

Det känns inte jättebra, jag vill ha mer lov, göra allt det jag tänkt göra på lovet som inte har blivit av. Men jag har iallafall lovat mig själv att sköta läxor m.m nu, ska bli duktig. inte glömma saker jag lovat att fixa, göra något så att någon blir nöjd med mig någon gång.


Sen är det så att jag vet att jag gör allt fel.

Jag tror inte att personen som tycker det kollar min blogg,

men om du gör det, och förstår att det är du

kan du då inte fatta att det du säger gör ont

även om du kanske inte menar så, så är jag trött på att aldrig duga

Jag vet, du är mycket bättre, gör allt bra,

jag gör allt dåligt

men jag försöker, ser du inte det ?

jag gör saker på mitt sätt, och passar inte det kan du väl bara 

skita i det och hålla tyst ?

Jag vet redan vad du tycker.


Så, då var det sagt.

Nu ser jag fram emot ännu en vecka i skolan och vi får se hur många gånger brandlarmet går ! Spännande spännande.


Ska jag säga något om lovet också kanske. Jo det har varit bra, otroligt soft för en gångs skull. Knappt gjort något förutom att vara hemma, väldigt länge sedan! Sen var jag ju i Trollhättan fre-lör, väldigt trevligt, trist bara att massa folk stack :P


Sådär, nu får det räcka för idag,

Hare bra !


(haha, påtal om "hare bra", på en buss i trollhättan var det en hare, sen stod det "bra", där det brukar stå vart bussen ska. Jag och vera trodde det var en kanin först, så vi blev lite förvirrade, men de va kul x) Säkert inget nytt för någon förutom oss småstadsbor ! ) 

Presentation

Omröstning

Vilket band/artist är bäst?
 Håkan Hellström
 Kent
 AFI
 Asta Kask
 Buller
 Linkin Park
 Metallica
 Thomas Di Leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards