Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

Kallt kallt, jätte kallt !

Av Annie - 15 maj 2008 21:22

Igår var en hemsk dag !


Först skulle jag ha mina och veras teaterbarn, men hon var inte där, så jag skulle ha dem själv. Och självklart, bara för att jag var ensam, så kom alla barnen! Det gör de nästan aldrig !

Så tänk er nio 4-6-åringar som springer runt och skriker ! Dessutom var de värre än vanligt. De brukar vara snälla. 


Sen skulle vi paddla med scouterna.

Jag har paddlat i hela mitt liv, men kommer inte ihåg att jag någon gång vält utan att det var meningen. Självklart hände det då ! Jag gick i på där de var lite för grunt.. Strunt samma, grejjen var den att det var ganska skönt i vattnet, men det var inte riktigt lika skönt när jag skulle åka moppe hem ! Det var kväll och det blåste och jag var dyngsur. Dessutom körde jag fel, så de tog säkert en kvart 20 minuter extra.


TOPPEN!

 Men när jagväl kom hem hade mamma varit snäll och tappat upp ett varmt bad, tack mammsen ! 


(Nu regnar det också. ) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 16 januari 2009 08:55

Halloj alla trogna bloggtittare!    Bara för att jag gillar er så mycket, så ska jag låta er titta på en sjukt mycket snyggare blogg. Nämligen min nya.   http://jinxiz.blogg.se   Den tycker jag att ni ska kolla, för den kommer bli mycket intressantar...

Av Annie - 15 januari 2009 13:28

Nu sitter jag här i skolan. Har egentligen fotolektion där vi kollar på film, men eftersom jag såg filmen på andra klassens fotolektion igår, så behöver jag inte kolla.   Istället sitter jag här och gör en svenskauppgift. En annons om Biblen, och jag...

Av Annie - 14 januari 2009 08:59

Tränar för tillfället på att måla klänningar, det är svårt och blir inte precis som jag vill ha det, men jag har ju trots allt bara gjort en innan, så jag får väl vara nöjd :)  ...

Av Annie - 7 januari 2009 21:30

  Detta var tänkt att bli en skiss till en tatuering till ett skolarbete först, men utvecklades till en vanlig bild :) ...

Presentation

Omröstning

Vilket band/artist är bäst?
 Håkan Hellström
 Kent
 AFI
 Asta Kask
 Buller
 Linkin Park
 Metallica
 Thomas Di Leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards