Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Annie - 8 maj 2008 23:28

Jag är riktigt stolt att jag överlevde den här dagen !

Först samhällsprov som jag inte hade läst till över huvud taget. Gick ganska bra.

Sen hade ja behövt ha teater, men istället va ja tvungen att åka på kurs.

Komma hem halv 11, märka att jag inte fått svar på de frågor jag var tvungen att ha svar på tills imårrn till nyckelarbete i samhällen. Fan ! Fick improvisera.

Sen träna på engelskaläxa tills imorgon. Bara lite kvar på de nu. Riktigt stolt över att jag fortfarande kan stå upp.

Nu är det bara några veckor kvar med inlämningar, prov å dead lines flera gånger i veckan. HÄRLIGT ! inte...


Nu ska jag iallafall snart sova ch inte tänka på skolan och sånna jobbiga saker. Får drömma om någon kul, hoppas jag, får se om vad.


God natt ! 

Presentation

Omröstning

Vilket band/artist är bäst?
 Håkan Hellström
 Kent
 AFI
 Asta Kask
 Buller
 Linkin Park
 Metallica
 Thomas Di Leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards